визнати, що ви азартні ігри наркоман і зробити ваше життя щасливим знову

Якщо ви думаєте, що ваші ставки та азартні ігри поведінки роблять хаос у ваше життя, то ця стаття для вас. Але якщо ви думаєте, що азартні ігри поведінка не є питанням, яке має бути предметом турботи, то зупинитися прямо тут. Не потрібно читати далі. Але задайте собі таке питання. Чи є моя поведінка робить азартні ігри не робить негативного впливу на моє життя? Думайте глибокі і бути мудрим, щоб отримати чесну відповідь.

Якщо ви все ще зі мною, ніж я припускаю, що ви маєте декілька проблема з азартними іграми поведінки. Але не хвилюйтеся. Ви вже вирішили сімдесят п'ять відсотків від ваших проблем. Не дивуйтеся. Ви пройшли через найскладніші бар'єр. І це важко бар'єр визнавши, що у вас виникли проблеми.

Я знаю, важкий алкоголік. Одного разу я запитав його, гей Дік! Чи приймаєте ви алкоголь? Чи стали ви алкоголік? Відповідь була, ну я використовую, щоб вживати алкоголь колись (насправді весь час). Але я не наркоман! Я роблю це для задоволення ... Я роблю це тільки ... І ось він іде. Всі причини, чому він повинен був випити, крім усвідомлення того, що він так звикли з алкоголем, що не може без нього обійтися.

Це те ж саме з ігроманії. Справді, це те ж саме з будь-якої залежності, і всі залежності. У всіх випадку жертва завжди намагається заперечувати, що він відчуває проблеми. І, що заперечення ніколи не дозволяє йому шукати засоби правового захисту або вирішення проблеми.

Але якби ви могли визначити, що у вас виникли проблеми з азартними іграми поведінка, що вона штовхає своє життя в безладді, то це буде перший крок, щоб знайти рішення проблеми, які ви визначили. Було б легше прийняти заходи, які будуть необхідні для боротьби з вашим грального поведінки.

Nessun commento:

Posta un commento

Reverse Roulette System

Archivio blog