призная, че сте пристрастен към хазарта и да направи живота си щастлив отново

Ако смятате, че залагания и хазарт поведение правят поразии в живота си, то тази статия е за вас. Но ако смятате, че поведението си, свързани с хазарта не е проблем, че трябва да се погрижа за, а след това спрете тук. Не е необходимо да прочетете по-нататък. Но задайте си това. Ми хазарт поведение няма отрицателно въздействие в моя живот? Помислете дълбоко и да бъде мъдър, за да получите честен отговор.

Ако все още сте с мен, отколкото Предполагам, че сте до известна степен проблема с хазарта поведение. Но не се притеснявайте. Вече са решени седемдесет и пет процента от вашите проблеми. Не се учудвайте. Дошли сте с най-трудната бариера. И това трудна бариера е признава, че имат проблем.

Знам, тежък алкохолик. Един ден аз го попитах, хей Дик! Ли на алкохол? Били ли сте да стане алкохолик? Отговорът е, добре ли да използвам, за да вземе алкохол по някое време (всъщност през цялото време). Но аз не съм наркоман! Аз правя това за удоволствие ... Аз правя това само ... И там отива. Всички причини, поради които той трябваше да пият, с изключение на осъзнаването, че той има толкова привикнали с алкохола, че той не може да направи без него.

То е същото с пристрастяването към хазарта. В действителност, тя е същата с всяко пристрастяване и всички зависимости. Във всички случай жертвата винаги се опитва да отрече, че той има проблем. И никога, че отказът му позволява да се търсят средства за защита или решение на проблема.

Но, ако можете да установите, че имате проблем с поведението си, свързани с хазарта, че настоява живота си в пълен хаос, а след това ще бъде първата стъпка, за да се намери решение на проблемите, които са идентифицирали. Тя ще бъде по-лесно да предприемат стъпки, които биха били необходими, за да се справят с поведението си, свързани с хазарта.

Nessun commento:

Posta un commento

Reverse Roulette System

Archivio blog