Eğer bir kumar bağımlısı olduğunu itiraf ve tekrar hayatınızı mutlu

Bahis ve kumar davranışı hayatınıza tahribat olduğunu düşünüyorsanız, o zaman bu yazı tam size göre. Ama kumar davranışı dikkat edilmesi gereken bir sorun olmadığını düşünüyorsanız, o zaman burada durun. Daha fazla okumaya gerek yok. Ama siz kendiniz bunu sormak. Benim kumar davranışı benim yaşayan herhangi bir olumsuz etki yapar mı? Derin düşünün ve dürüst bir cevap almak akıllıca olacaktır.

Varsaymak daha hala benimle iseniz, biraz kumar davranışı ile sorun yaşıyorsanız. Ama endişelenmeyin. Zaten yüzde yetmiş beş sorunları çözdük. Şaşırmayın. En zor engel ile gelmiş. Ve bu zor engel, sorun olduğunu kabul ediyor.

Ben ciddi bir alkollü biliyorum. Bir gün sordum, Dick hey! Alkol var mı? Bir alkolik haline gelmiştir? Bu sorunun cevabı, iyi (aslında her zaman) bazen alkol almak için kullanılmasıdır. Ama ben hiçbir bağımlısı! Ben sadece bunu ... zevk için bunu ... Ve orada gider. O yüzden onsuz yapamayacağı alkol ile alışmış olduğu gerçekleştirilmesi dışında içmek için neden tüm nedenler,.

Kumar bağımlılığı ile aynı. Aslında, herhangi bir bağımlılığı ve bağımlılık ile aynıdır. Tüm durumda kurban her zaman o sorun olduğunu inkar etmeye çalışır. Ve bu inkar, sorunun çözümü için bir çare veya onu aramak için hiçbir zaman olanak tanır.

Fakat, bu kargaşa içinde yaşam iterek olduğunu, kumar davranışı ile sorununuz olduğunu tespit olabilir, daha sonra belirlediğiniz problemlere çözüm bulmak için ilk adım olacaktır. Kumar davranışı ile başa çıkmak için gerekli adımları atmaya daha kolay olurdu.

Nessun commento:

Posta un commento

Reverse Roulette System

Archivio blog