recunosc că sunt un dependent de jocuri de noroc şi de a vă face viaţa fericită din nou

Dacă credeţi că dvs. de pariuri şi jocuri de noroc comportament fac ravagii în viaţa ta, atunci acest articol este pentru tine. Dar, dacă credeţi că comportamentul tau de jocuri de noroc nu este o problemă care ar trebui să fie luate în grijă de, opresc apoi la dreapta aici. Nu este nevoie pentru a citi mai departe. Dar întrebaţi-vă acest lucru. Este comportamentul meu de jocuri de noroc are nici un impact negativ în viaţa mea? Gandeste-te profund şi fi înţelept pentru a obţine un răspuns cinstit.

Dacă sunteţi în continuare cu mine decât am presupune ca sunteti având oarecum problema cu jocurile de noroc comportamentul dumneavoastră. Dar nu vă faceţi griji. Aveţi deja au rezolvat saptezeci şi cinci la sută din problemele tale. Nu fi surprins. Ati venit cu bariera prin cele mai dificile. Şi faptul că bariera este dificil admite faptul că aveţi probleme.

Cunosc un alcoolic severă. Într-o zi l-am întrebat, hei Dick! Eşti la alcool? Aţi devenit un alcoolic? Răspunsul a fost, ei bine, se utilizează pentru a lua cândva de alcool (în fapt, tot timpul). Dar eu nu sunt dependent! Eu fac asta pentru placere ... am face acest lucru doar pentru a ... Şi acolo se duce. Toate motivele pentru care el a trebuit să bea, cu excepţia realizarea că are atât de obişnuiţi cu alcoolul pe care el nu se poate face fără el.

Este acelaşi lucru cu dependenţa de jocurile de noroc. De fapt, este acelasi lucru cu orice dependenta si toate dependenţe. În toate cazul în care victima încearcă întotdeauna să nege că el are probleme. Şi niciodată că refuzul lasa-l sa caute o cale de atac sau o soluţie la această problemă.

Dar dacă aţi putea identifica că aveţi probleme cu comportamentul dvs. de jocuri de noroc, că este impinge viaţa ta într-o dezordine, atunci ar fi primul pas pentru a găsi soluţia de problemele pe care le-au identificat. Ar fi mai uşor să ia măsuri care ar fi necesare pentru a face cu un comportament de jocuri de noroc dumneavoastră.

Nessun commento:

Posta un commento

Reverse Roulette System

Archivio blog